Skip to content

Recenzja ładowarki Freeplay Freecharge 12V

10/21/2011

Poniższy wpis miał się pojawić w poniedziałek ale zrobiłem poważny błąd, i dopuściłem do laptopa („żeby sobie pograł”) mojego młodocianego kuzyna. Tego dnia mój kuzyn i ja zdobyliśmy nową wiedzę. Mój kuzyn zdobył nową wiedzę jak się robi format D a ja zdobyłem nową wiedzę, że wszystkie artykuły trzeba archiwizować z całą resztą ważnych danych. Życie. ;)

Na temat firmy Freeplay pisałem w tym miejscu podczas recenzji ich innego produktu. Dzisiaj postaram się opisać moje wrażenia z użytkowania i testowania (jak to się nazywa oficjalnie ) Generatora Freeplay Freecharge 12V którego dostałem do testów ze sklepu Karaluch.

Nie jest to urządzenie skomplikowane, dlatego postaram się nie dorabiać zbędnej filozofii. Czytaj dalej

Dodaj komentarz

Skomentuj

